PRODUKCIJA: TRIKO/CIRK POZOR/CANTA
U Zaboravi na Dulcineu fluidnu figuru kazališnog klauna puštamo da kroči tvrdoukoričenim izdanjima kanonske literature. Tako dovedeni u suodnos i klaun i klasik prepoznaju ono što ih veže: besmrtnost kao modus postojanja (poznato je- ni klauna ni klasika nikad ne zahvaća konačnost smrti), ali i isti predmet interesa- ono suštinski ljudsko. Dekonstrukcija klasičnih tekstova- od Shakespearea do Šenoe- ovdje je primarno ludističkog nadahnuća, klaun se s tekstom igra, kao s kockama, koje rastavlja i ponovno sastavlja, kao što to čini dijete, nevino i bez druge primisli osim užitka u igri.
Zaboravi na Dulcineu žanrovski ostaje neopredijeljena- izabire u isto vrijeme biti fizički teatar, mjuzikl, govorno kazalište, klaunski cabaret…i još ponešto.
Jedna osebujna Maestra,
Jedno kapitalno djelo koje će promijeniti svijet.
Ali dvije Julije i nula Romea.
Malo kazalište, još manji grad.
Dostavljač se pojavljuje na vratima,
s pizzom u rukama i amnezijom pred očima
a umjetnicama sine ideja kako od njega učiniti kariku koja nedostaje:
žuđenog Romea.
Kreće teška borba identiteta,
sve začinjeno pjesmom, plesom i citiranjem klasika,
u kojoj se teško raspoznaje tko je
Romeo, tko Don Quijote
tko Julija, a tko Dulcinea?
I tako dalje, pa sve bliže…
Režija i koncept: Lee Delong
Dramaturgija: Marija Antić
Glazba: Davorka Horvat
Izvođači: Iva Peter Dragan, Nikolina Majdak, Davorka Horvat and Rok Jurčić
Kostimi: Hana Letica
Izrada scenografije: Nebojša Jelačić
Dizajn svjetla: Milan Kovačević
Dizajn plakata: Marko Dješka
Predstava je sufinancirana sredstvima Ministarstva kulture i medija RH, Grada Zagreba, te zaklade Kultura nova.
- autor fotografija: jasenko rasol